
28.11.2025
Նայենք այս պնդման դրական կողմին, եթե մենք, որպես ղեկավար պայման ենք դնում, որ աշխատողը գտնի լուծում նոր գա, ապա մենք ստեղծում ենք թիմեր, որոնք՝
- Մտածում են ինքնուրույն
- Ունեն ինքնավարություն
- Կախված չեն ղեկավարից
- Ավելի արագ են աշխատում, և ղեկավարը ավելի քիչ ներգրավածություն է ունենում ընթացիկ աշխատանքի մեջ:
Բացասական կողմ՝
Եթե դուք անընդհատ ասեք ձեր աշխատողներին գնա, լուծումը գտի նոր արի, ապա հնարավոր է ստեղծեք մի մշակույթ, որտեղ ղեկավարը չի ընկալվում որպես այն անձը, ում կարելի է և պետք է դիմել, երբ կա խնդիր, ով կլսի, ով իր ժամանակը կտրամադրի աջակցության և մենթորության համար:
Տպավորություն կստեղծվի, որ ղեկավարը ժամանակ չի հատկացնում իր թիմին։ Եվ իրեն հետաքրքիր է լսել աշխատողին միայն, երբ վերջինս դրական բան ունի ասելու:
Ճիշտ ղեկավարը պետք է միշտ ուղղորդի, հարցեր տա, ստեղծի միջավայր որտեղ աշխատողները մտածում են, հարցեր տալիս, վախի մթնոլորտ չկա և կարող են հանգիստ գալ և պատմել խնդրի մասին նույնիսկ երբ դեռ չեն գտել լուծումը:
- Ղեկավարը առանձին աշխատող չէ, այլ թիմի մի մասն է և եթե հաճախակի հնչում է, որ գնա լուծումը գտի արի, կամ մինչև չգտնես չգաս, ապա «մենք» մտածելակերպի ձևավորումը ճիշտ չի ստացվում:
- Ղեկավարի ամենա կարևոր հմտություններից մեկն է օգնել աշխատողներին ձևավորել խնդրի լուծման հմտություն, որտեղի՞ց սկսեն, ո՞նց հասկանան, թե ինչպե՞ս պետք է գնա ընթացքը, ո՞վ պետք է ներգրավված լինի, ի՞նչ ռեսուրսներ են հարկավոր: Այս ամենը չընդհատվող պրոցես է և ղեկավարի մշտական աշխատանքը:
- Պետք է թիմը լավ ճանաչել, յուրաքանչյուր աշխատողի խնդիր լուծելու հմտությունը պետք է համապատասխան գնահատվի և արդեն, կախված ամեն մի աշխատողից, ղեկավարը պետք է իմանա, որ աշխատողի հետ պետք է ավելի երկար աշխատել, մենթորինգ անել, օգնել, իսկ որ աշխատողի դեպքում մեկ ուղղորդող հարցը կլինի բավական, որ աշխատողը ինքնուրույն գտնի լուծումը:
Թեթև հարցերի դեպքում, երբ դուք գիտեք պատասխանը և որպես հմուտ ղեկավար տեսնում եք լուծումը՝ ապա պետք չէ երկարացնել և ժամանակ ծախսել, կարելի է օգնել և անցնել առաջ:
Ե՞րբ և ինչպե՞ս օգնել
Որպեսզի ճիշտ որոշում կայացնեք, ղեկավարը պետք է հաշվի առնի՝
1. Խնդրի բնույթը
- Արդյոք հրատապ է, թ՞ե՝ մանր հարց:
- Արդյոք խոչընդոտում է աշխատանքը, թ՞ե՝ պարզաբանում է պետք:
- Եթե արագ լուծվող է՝ օգնեք և անցեք առաջ։
2. Աշխատողի փորձը
- Նոր է թիմում, թ՞ե՝ փորձառու։
- Նոր աշխատողին պետք է ուղղորդել, իսկ փորձառուին՝ քաջալերել ինքնուրույն մտածել։
3. Վարքագծի օրինաչափությունը
- Միշտ օգնություն է խնդրում, թ՞ե՝ միայն երբ իսկապես չի կարողանում։
- Կախվածությունը կարող է ցույց տալ, որ պետք է զարգացնել խնդիր լուծելու հմտությունները։
4. Թիմային մշակույթի նպատակները
- Ցանկանում եք զարգացնել ինքնուրույնություն, թ՞ե՝ արագություն և արդյունավետություն։
- Ձեր օգնությունը պետք է համահունչ լինի թիմի մշակույթի ձևավորմանը։
5. Էմոցիոնալ և հոգեբանական անվտանգություն
- Աշխատողը սթրեսի մեջ է, վախեն՞ում է սխալվելուց։
- Երբեմն օգնությունը ոչ թե լուծում տալն է, այլ՝ աջակցություն ցուցաբերելը։
6. Ձեր ժամանակը և ռեսուրսները
- Այս պահին ունե՞ք ժամանակ մենթորության համար:
- Եթե ոչ՝ կարելի է աջակցությունը փոխանցել ուրիշին կամ պլանավորել ավելի ուշ։
Բալանսը պահեք
Բալանսը ամենակարևորն է, և թե ինչպես այն կօգտագործեք կախված է միայն արդյոք դուք ճանաչում եք ձեր թիմին:
Մեկին գուցե երկու անգամ ասեք, որ չգա ձեզ մոտ մինչև չունենա լուծում, գուցե այլևս ընդհանրապես չկա; մյուսի փոխարեն լուծում տաք անընդհատ, կդադարի մտածել և կիմանա, որ միշտ դուք իր փոխարեն կասեք, մյուսին էլ ասեք միասին լուծենք, գուցե կնեղվի, որ չեք վստահում։
Այդ իսկ պատճառով միշտ պետք է վերլուծեք և լավ իմանաք ձեր թիմը և ամեն մեկի հետ յուրովի աշխատեք, որպեսզի հասնեք այն ճիշտ մթնոլորտի, որտեղ չկա վախ, աշխատողը իրեն չի զգում մերժված, զգում է գնահատված և զգում է, որ ձեր խորհուրդը, օգնությունը և աջակցությունը իրեն հասանելի հենց այն ժամանակ և այն չափաբաժնով, որքան որ իրեն անհրաժեշտ էր:
Որոշումներ, որոշումներ
Մեր որոշումները ազդում են բոլորի վրա: Մեր որոշումները՝ մեր պատասխանատվությունն են: Նույնիսկ, եթե որոշում չենք կայացնում, այն նույնպես ՈՐՈՇՈՒՄ Է...Ավելին

Մեկնաբանություններ