
04.12.2025
Ամեն մի գործողություն, վերաբերմունք և փոխազդեցություն ձևավորում է մեր թիմային մշակույթը՝ անկախ նրանից՝ մենք գիտակցում եք, թ՞ե ոչ։
Հարցրեք ձեզ
Ի՞նչ եմ ես անում երբ՝
- Որևէ բան չի ստացվում այնպես, ինչպես ես էի ուզում կամ պատկերացնում
- Ես համաձայն չեմ որևէ մեկի հետ
- Ես տրամադրություն չունեմ
- Որևէ իրավիճակ կամ մարդիկ ինձ նյարդայնացնում են
- Արդյո՞ք մարդկանց օգնում եմ աճել
- Իմ ներկայությունը ուժ է տալիս, թե՞ խլում է
- Ես լուծումներ եմ առաջարկում, թե՞ խնդիր եմ ստեղծում
- Բերում եմ բացասականություն, թե՞ կառուցողականություն
- Հուսալի եմ, թե՞ ոչ
- Ինձ վստահում են, թե՞ ոչ
- Պատասխանատվություն վերցնում եմ, թե՞ խնդիրները բոլորի մեջ եմ փնտրում
Թիմի մշակույթը ոչ թե ելույթ է, ժողով, ստորագրված փաստաթուղթ կամ պատին փակցված պաստառ։
Այն ձևավորվում է ամեն օր՝ մեր վարքով, խոսքերով և մեր որոշումներով:
Այն կառուցվում է այն պահերին, որոնց մասին ոչ ոք չի խոսում`
- Ինչպես ենք մենք արձագանքում
- Ինչպես ենք մենք վարվում մեր մարդկանց հետ
- Ինչպես ենք մեզ պահում դժվար օրերին և բարդ խոսակցությունների ժամանակ
- Ինչին ենք համաձայնվում
- Ինչին աչք ենք փակում
- Ինչին թույլ տալիս գոյություն ունենալ
Երբ բոլորը ստանձնում են պատասխանատվություն, թիմային մշակույթը սկսում է ՈՒԺԵՂԱՆԱԼ:
Երբ բոլորը սպասում են, որ միայն մեկը ստանձնի պատասխանատվություն՝ ամեն ինչ սկսում է ՔԱՆԴՎԵԼ։
Ընտրեք մեկ փոքր քայլ՝ այսօր ձեր թիմի էներգիան բարձրացնելու համար․
Արդյո՞ք կարող եք՝
- Խրախուսել որևէ մեկի
- Համապատասխանեցնել ձեր բառերը գործողությունների հետ
- Բերել հստակություն, երբ ամեն ինչ խառն է
- Խոսել տեղին, ժամանակին և ճիշտ կերպով
- Մարդկանց բարձրացնել և ոգեշնչել
Թիմային մշակույթը ձևավորվում է՝
- մեր կրկնվող սովորույթներից,
- թույլատրված (կամ անտեսված) գործողություններից
- և այն ամենից, ինչին աչք ենք փակում։
Այն մշակույթը, որը մենք հանդուրժում ենք, խոսում է ավելի բարձր, քան այն, որը քարոզում ենք։
Որոշումներ, որոշումներ
Մեր որոշումները ազդում են բոլորի վրա: Մեր որոշումները՝ մեր պատասխանատվությունն են: Նույնիսկ, եթե որոշում չենք կայացնում, այն նույնպես ՈՐՈՇՈՒՄ Է...Ավելին
FOMO, ROMO, JOMO. Ժամանակակից մտածողությունների փոխակերպումը
Վախից → Թեթևացում → ՈւրախությունԱվելին
Օգնել, թ՞ե չօգնել խնդիրների դեպքում
Ճիշտ ղեկավարը պետք է միշտ ուղղորդի, հարցեր տա, ստեղծի միջավայր որտեղ աշխատողները մտածում են, հարցեր տալիս, վախի մթնոլորտ չկա և կարող են հանգիստ գալ և պատմել խնդրի մասին նույնիսկ երբ դեռ չեն գտել լուծումը...Ավելին



Մեկնաբանություններ